POLE DANCE

Jag tror inte jag har nämnt här tidigare att jag har börjat på Pole Dance för ett tag sedan. Det är ruskigt kul och samtidigt bra träning! Igår på träningen klarade jag att göra en INVERT!!!!! För er som inte förstår vad jag pratar om betyder det att hänga upp och ner på stången, såhär:


(obs, det är inte tjejen på bilden som skrivit brevet..)

Wihooo det är en sån otrolig kick att klara mer och märka att man blir bättre!
Men jag kan varna om att det är beroendeframkallande, jag är så grymt sugen på att sätta upp en stång hemma och träna på, men på mina 20 kvm är det lite tveksamt med plats...
Äsh vem behöver säng eller garderob egentligen??

Kommentarer
Postat av: Pim

Grymt babe!!!

2010-10-22 @ 11:48:51
URL: http://xoxopim.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0