Dan före dan..



Hade en riktig mysdag med min favorit Pimpim igår! Började med att ta en runda på stan för att införskaffa de sista nödvändigheterna, inte för julafton utan för juldagen. Alltså strumpbyxor, lösögonfransar och en sväng förbi systemet. Seden värmde vi upp oss på Ståhlboms som är en riktig klassiker i falkenberg. Mysigaste fiket!
Hmm det ser visst inte så jätte trevligt ut i bakgrunden på bilden men det är mysigt inne :)
Sedan (är det förrästen bara jag som säger sedan? Blir retad av jannike som tycker att det är tantspråk) åkte vi hem till Pim och träffade hennes bror och jag fick fotografera dem som deras sista-minuten julklapp. Mästerfotografen fick rycka in! Kalla mig Bingo Rimer!!

Senare på kvällen fick jag bege mig ner till stallet för att rida min systers häst. Jäklar vad jobbigt det är! Definitivt hästen som motionerade mig än tvärtom.
Fick höra senare att just Zalerno är väldigt jobbig att rida då han har så stora gångarter. Då var det alltså inte jag som var i kass kondis! Tjohooo.

Sedan(!) på kvällen spelade vi bingolotto och jag hade köpt fyra lotter och vann inte ett jota. Jävla skit spel.
Ninjo låg och lurade på julklapparna under granen hela tiden, och så fort vi tittade bort var han där och bet och rev i en julklapp. Det roliga var att just den julklappen han var ute efter var faktiskt till honom. Jag har en så klok hund, kan läsa och allt.

Jaha nu är det alltså julafton. God Jul alla vänner!!!!


Kommentarer
Postat av: kinke

"sedan" skandal mickan, skandal! nu får vi snart ta en get together i storstan och busa till språket litegranna

2010-12-26 @ 18:15:10
URL: http://frokenjannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0