TODAY I'M SMALL AND NEEDY, I NEED SOME FINE WINE AND YOU

Idag har verkligen inte varit min dag.
Natten tog form i spindeldrömmar, vakna och ha en sjuk värk i ena visdomstanden. Slumrar till igen, spindeldrömmar. Vaknar. Hela kinden bultar. Smärtstillande. Slumrar till igen och vaknar av att jag tycker mig se en spindel stor som en hand som tar sig en svängom i taket. Skräckslagen och har fått nog.
Dagen bestod av kaffe, kaffe och mer kaffe. Ångest över att inte så tag i min bank-kvinna angående lägenheten jag tittade på igår.
Mäklaren ringer och meddelar budgivningen som till slut steg över min budget.

... tyckte lite synd om mig själv och gick och tröstshoppade två klännigar.
Känns bättre nu.


Kommentarer
Postat av: Pim

Vackraste vännen!

2010-08-26 @ 02:01:27
URL: http://xoxopim.wordpress.com/
Postat av: Syrran

Fan va snygga klänningar!!! Precis sånna fina fodral har ja vart ute efter lääänge, men inte hittat.. Nice! =)

2010-09-12 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0