I CANT TAKE MY MIND OFF YOU



Ja vilken kväll det blev igår! Jag och Bella mötte upp John och hans kollegor på Bistro Nouvau lagom till kaffet och jag blev rekommenderad en "Godfather" till, amaretto och whiskey. Inte riktigt min smak så att säga...
Efter det sneddade vi över humlan för att landa på Vassa Eggen. En sväng på Ute, Soap och sedan blev det Collage. Sjukt bra drag där!



Tänkte att jag skulle ta en lugn kväll ikväll, John frågade hånande om han skulle komma över med varm mjölk och näsdukar. En klassisk fras numera.
Ringde upp han nu och sa: Varm mjölk och näsdukar?? Who the fuck am I kidding? Klart jag ska uuuuuut!
Så nu blir det en sväng hos Nicolie för att avverka hennes Barcardi Razz, sedan litet drinkevent på Collage. Det blir Nicolie jag och Linda och känner jag detta gänget rätt kan kvällen sluta precis hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0