BODYCOMBAT



Precis avklarat första träningspasset för säsongen! Sjukt nöjd!

En annan sak jag tänkte på idag, gick till jobbet i morse när himeln plötsligt öppnade sig och det blev det värsta hällregnet ever! Så jag smyger längs husväggarna där det finns lite tak för att hålla hoppet uppe om att inte se ut som en blöt katt vid min entré på jobbet. Vissa går med paraply, MEN whats up med att de som har paraply envisas ALLTID med att gå där det finns tak!! Med bestämda steg och ett beslutsamt uttryck som säger att jag tänker minsann inte flytta mig. Kan inte de bara gå i regnet när de har skydd från paraplyet och lämna plats till oss arma människor utan skydd så att vi kan få gå under taket?? Det är inte mycket som jag blir irriterad på men vad är grejen undrar jag bara?
När jag har paraply går jag alltid i regnet och lämnar plats åt andra där det finns skydd. Shit vad snäll jag är kom jag på nu! :)

Kommentarer
Postat av: Pim

Ha ha du e alltid snäll kompis.



Du behöver tips om va ja ska ha för rouge!! funderar på att våga lite rosiga kinder och ja lyssnar bara på dig ;) får ringa i morgon!

PUSS

2010-08-17 @ 22:26:48
URL: http://xoxopim.wordpress.com/
Postat av: jannike

Du är för ljuv du mickan :)

2010-08-18 @ 12:48:31
URL: http://frokenjannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0